Olaszország Best Selling modellje 2022, a világjáró szellem.
A TRK502 X 2020-ra teljes átalakításon esett át, a 2022-es modell pedig a legújabb Euro5-ös kibocsátási szabvány elérésével tovább építi ezt. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK502 X-nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 X osztozik az utcai változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
Használati utasítás (.pdf)
Garancia és szervizfüzet (.pdf)
A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.
| Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtés, DOHC 8 szelep |
| Hengerűrtartalom: | 500 ccm |
| Max teljesítmény: | 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm |
| Max nyomaték: | 45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm |
| Sűrítés: | 11,5:1 |
| Furat x löket: | 69×66.8 mm |
| Kenés: | Olajteknő |
| Üzemanyag ellátás: | Injektor |
| Kipufogórendszer: | Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5) |
| Kuplung: | Olajfürdős |
| Váltó: | Mechanikus,6 sebesség |
| Hajtás: | Lánchajtás |
| Gyújtás: | ECU-TLI |
| Gyújtógyertya: | NGK CR8E |
| Indítás: | Elektromos önindító |
| Váz: | Acél |
| Első felfüggesztés: | Állítható fordított villa Ø 50mm |
| Első teleszkóp út: | 145 mm |
| Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható |
| Hátsó lengéscsillapító út: | 50 mm |
| Első fék: | Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg, ABS |
| Hátsó fék: | Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg, ABS |
| Első felni típus: | Küllős alumínium ötvözet |
| Első felni méret: | 19”x3.00” DOT –D |
| Hátsó felni típus: | Küllős alumínium ötvözet |
| Hátsó felni méret: | 17″x MT 4.5″DOT |
| Első gumi: | 110/80- R19 – M/C 59V |
| Hátsó gumi: | 150/70 – R17 – M/C 69V |
| Hosszúság: | 2200 mm |
| Szélesség: | 915 mm |
| Magasság: | 1480 mm |
| Ülésmagasság (vezető): | 860 mm |
| Tengelytáv: | 1525 mm |
| Hasmagasság: | 220 mm |
| Önsúly: | 235 kg |
| Tank: | 20 L(tartalék 3 L) |
| Fogyasztás: | 4,4L/100km |
| Max.terhelhetőség: | 192 kg |
| Max.sebesség: | 165 km/h |













