Olaszország Best Selling modellje 2022, a túrázós lélek.
 
A TRK 502 teljes átalakításon esett át, és az új változat a legfrissebb Euro5-ös kibocsátási normáknak megfelelően továbbfejlesztett. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK 502 -nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 osztozik a terep változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
Használati utasítás (.pdf)
 
Garancia és szervizfüzet (.pdf)
 
A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák.
| Motor: | Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtés, DOHC 8 szelep | 
| Hengerűrtartalom: | 499.6 ccm | 
| Max teljesítmény: | 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm | 
| Max nyomaték: | 45 Nm (4,6 kgm) @ 4500 rpm | 
| Sűrítés: | 11,5:1 | 
| Furat x löket: | 69×66.8 mm | 
| Kenés: | Olajteknő | 
| Üzemanyag ellátás: | Injektor | 
| Kipufogórendszer: | Katalizátoros, lambdaszonda (EURO 5) | 
| Kuplung: | Olajfürdő | 
| Váltó: | Mechanikus,6 sebesség | 
| Hajtás: | Lánchajtás | 
| Gyújtás: | TLI | 
| Gyújtógyertya: | NGK CR8E | 
| Indítás: | Elektromos önindító | 
| Váz: | Acél | 
| Első felfüggesztés: | Állítható fordított villa Ø 50mm | 
| Első teleszkóp út: | 145 mm | 
| Hátsó felfüggesztés: | Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható | 
| Hátsó lengéscsillapító út: | 45 mm | 
| Első fék: | Dupla tárcsás ø320 mm, 4 dugattyús féknyereg,ABS | 
| Hátsó fék: | Szimpla tárcsás ø260 mm, dupla dugattyús féknyereg,ABS | 
| Első felni típus: | Alumínium ötvözet | 
| Első felni méret: | kg17″x MT 3,50″DOT | 
| Hátsó felni típus: | Alumínium ötvözet | 
| Hátsó felni méret: | 17″x MT 4.5″DOT | 
| Első gumi: | 120/70 ZR17 | 
| Hátsó gumi: | 160/60 ZR17 | 
| Hosszúság: | 2200 mm | 
| Szélesség: | 915mm | 
| Magasság: | 1450 mm | 
| Ülésmagasság(vezető): | 835 mm | 
| Tengelytáv: | 1525 mm | 
| Hasmagasság: | 190 mm | 
| Önsúly: | 235 kg | 
| Tank: | 20 L(tartalék 3 L) | 
| Fogyasztás: | 4,1L/100km | 
| Max.terhelhetőség: | 192 kg | 
| Max.sebesség: | 165 km/h | 









 



 
 
 
 
 
 
 